Què és?

HOME STAGING    “posada en escena”

És una eina de màrqueting immobiliari que consisteix en preparar l’habitatge per a la seva venda o lloguer.

 

Pretén:

Potenciar els seus aspectes més significatius per a fer la casa més atractiva per als possibles compradors.

Impulsar la seva venda o lloguer al millor preu en el menor temps possible.

Descongestionar, despersonalitzar, organitzar, neutralitzar, reparar, netejar i decorar, utilitzant el propi mobiliari i accessoris o mitjançant mobiliari efímer (segons pressupost), per tal d’aconseguir interiors càlids, acollidors i neutres, que puguin agradar al màxim de gent possible.

 

El teu habitatge està adaptat a tu, a les teves preferències i necessitats. Des del moment en que es posa a la venda o lloguer, deixa de ser la teva llar per a convertir-se en un producte, i com a tot producte comercial, l’hem de fer molt atractiu.

 

En definitiva, es tracta de millorar la primera impressió. Comprar o llogar un habitatge és una decisió emocional que es pren en els primers 90 segons de la visita. Només es té una oportunitat de donar una bona impressió.

 

Amb el Home Staging volem aconseguir:

Que el teu habitatge rebi el màxim de número de visites, tant a internet com a casa.

Que les visites surtin amb una bona impressió perquè l’espai és neutre i s’adapta a la gran majoria de gustos de la gent.

Reduir el temps de venda evitant així despeses innecessàries i haver de rebaixar el preu de venda o lloguer.

El Home Staging no garanteix la venda de l’immoble, ja que no és l’únic factor que hi intervé (preu, ubicació, característiques de l’habitatge…) però sí que n’augmenta les possibilitats.

 

Com ho fem:

Cada immoble tindrà les seves necessitats, però en general es tracta de millorar l’aspecte de l’habitatge:

Sense obres

Fent petits arranjaments

Neteja i pintura

Utilitzant el mobiliari i accessoris existents

Eliminant els elements de mobiliari i decoratius sobrants

Immortalitzant l’immoble mitjançant un reportatge fotogràfic de la “posada en escena” que comuniqui sensacions, expressi emocions, manifesti un estil de vida i finalment impulsi en la decisió de comprar.