Què és?

HOME STAGING    “posada en escena”

 

És una eina de màrqueting immobiliari que consisteix en preparar l’habitatge per a la seva venda o lloguer.

 

Aquesta eina pretén potenciar els seus aspectes més significatius per a fer la casa més atractiva per als possibles compradors. Impulsar la seva venda o lloguer al millor preu en el menor temps possible. Millorar la primera impressió.

 

Comprar o llogar un habitatge és una decisió emocional que es pren en els primers 90 segons de la visita. Només es té una oportunitat de donar una bona impressió.

 

Aquesta tècnica és vàlida per a tot tipus d’habitatge, ja que tots necessiten un bon reportatge fotogràfic com a carta de presentació.

 

En els habitatges on s’hi viu, el component emocional és molt alt, en els habitatges buits és inexistent.

S’ha de trobar el punt mig en que el visitant senti l’habitatge visitat com la seva futura llar.

El teu habitatge està adaptat a tu, a les teves preferències i necessitats. Des del moment en que es posa a la venda o lloguer, deixa de ser la teva llar per a convertir-se en un producte, i com a tot producte comercial, l’hem de fer molt atractiu.

 

Cada immoble tindrà les seves necessitats, però en general es tracta de millorar l’aspecte de l’habitatge:

Sense obres

Fent petits arranjaments

Neteja i pintura

Utilitzant el mobiliari i accessoris existents

Eliminant els elements de mobiliari i decoratius sobrants

Immortalitzant l’immoble mitjançant un reportatge fotogràfic de la “posada en escena” que comuniqui sensacions, expressi emocions, manifesti un estil de vida i finalment impulsi en la decisió de comprar.

 

 

Amb el Home Staging volem aconseguir:

Que el teu habitatge rebi el màxim de número de visites, tant a internet com a casa.

Que les visites surtin amb una bona impressió perquè l’espai és atractiu i s’adapta a la gran majoria de gustos de la gent.

Reduir el temps de venda evitant així despeses innecessàries i haver de rebaixar el preu de venda o lloguer.

El Home Staging no garanteix la venda de l’immoble, ja que no és l’únic factor que hi intervé (preu, ubicació, característiques de l’habitatge…) però sí que n’augmenta les possibilitats.